من از نسل لیلیــــ








کلبه احساسات من

به بعضیام باس گفت هستی باش... نیستی هستن..!!

من از نسل لیلی ام ...!!

من ازنسل شیرینم....!!

 روزی ازوجودمادرم رشدکرده ام 

وروزی کودکی دروجودم رشدخواهدکرد 

من یک دخترم ...!!

باتمام حساسیت های دخترانه ام 

به تلنگری بارانی میشوم 

باجمله ای رام میشوم 

باکلمه ای عاشق میشوم 

بافریادی میشکنم

 باپشت کردنی ویران میشوم 

براحتی وابسته میشوم 

باپیروزی به اوج میرسم 

هنوزهم باعروسک هایم حرف میزنم

 هنوزهم برایشان لالایی میخوانم 

هنوزهم بامدادرنگی خانه ی رویاهایم رابه تصویرمیکشم 

هنوزهم برای شکلات جان میدهم 

وباوعده شکلات داروهایم رامیخورم 

من دخترم پراز راز 

هرگزمرانخواهی دانست 

هرگزسرچشمه اشکهایم رانمیابی

 هرگزمرانمیفهمی

 مگرازنسلم باشی 

من دخترم ...!!

ازنسل لیلی...!!

http://8pic.ir/images/86128569551142990225.png 

 



نوشته شده در دو شنبه 2 دی 1392برچسب:,ساعت 1:40 توسط شيوا|




مطالب پيشين
» <-PostTitle->
Design By : ParsSkin.Com